Leta i den här bloggen

söndag 3 oktober 2010

Ögonbryn genom tiderna

Hej!
Ja, det är jag igen. Men jag letade upp lite bilder jag jag tänkte vore kul att se.
Detta är bilder på hur kvinnornas ögonbryn såg ut från 20talet fram till 90-talet.
Lucille LeSueu på 20-talet.
Länk till bild



Bette Davis, under 30-talet

Länk till bild

Betty Grable, under 40-talet
Länk till bild


Marilyn Monroe under 50-talet
Länk till bild

Twiggy på 60-talet

Länk till bild
Farrah Fawcett, 70-talet

Länk till bild

Madonna, 80-talet


Länk till bild

Geri Halliwell, 90-talet

Länk till bild

1 kommentar:

  1. Gillar 40 och 60-talet:)

    Svar: jo jag försöker så gott det går med noppning, färgning och ifyllnad;P Man får acceptera att man inte är född med den där snygga formen helt enkelt:P

    /E

    SvaraRadera