Leta i den här bloggen

fredag 22 oktober 2010

Testat Anabola Steroider!

 Idag finns ett stort intresse inom Anabola steroider, men varför är det så eftertraktat som det är? Vet man om bieffekterna innan man tar det och ångrar man det i efterhand? Jag har intervjuat en person som dopat sig, och även om intervjun var känslig så var det starkt gjort att erkänna!

Kollade du upp vilka olika preparat som fanns innan du bestämde dig?
Hade polare som kunde massa om de så rådfrågade dem, sedan läste jag en massa på internet. Det finns väldigt mycket information där, men man vet ju inte vilka sidor man kan lita på.

Vill du berätta vilka preparat du tog?
D-bol ( thaifemmor, ryssfemmor) Detta tog jag Oralt, 
alltså i tablettform.

Gömde du preparaten för föräldrar, partner och vänner?
Ja de gjorde jag, på olika ställen.

Hur ofta tog du preparaten?
En gång om dagen, i 4-6 veckor.
                                                          
                                             
Gav det någon effekt?
Ja de gjorde det, blev väldigt uppsvullen och gick upp ett par kilo utav det.

Gav det någon biverkning? Framför allt, VISSTE du att det fanns några bieffekter innan?
Jag visste att de kunde ge bieffekter ja, men jag tog risken. Efteråt fick jag lite bristningar, men annars blev det inget på mig. Men på andra kan det såklart ge mer, det har man ju sett!

Vad kostade preparaten?
Runt tusen lappen. Beroende på hur länge man ville köra och om man ville ta inject (sprutor) eller oralt (tabletter).

Hur fick du varorna?
Genom kontakter.

Varför valde du att ta det? Struntade du i konsekvenserna?
Ja ville bygga snabbt, hade verkligen inget tålamod då. Ville inget annat än att bli stor. Jag struntade i konsekvenserna ja. Tänkte bara på att bli stor o få muskler direkt.

Ångrar du i dagens läge att du tagit det?

Ja och nej. Hade jag inte gjort det då hade jag testat det nån annan gång i vilket fall, tror jag. Men jag skulle haft ett bättre tålamod!

Skulle du kunna göra det igen?
Vet inte om jag skulle göra det i dagens läge, men jag tror inte det.

Påverkades ditt sexliv?
Mitt sexliv påverkades inte eftersom jag inte hade sex under den tiden, och ingen som kunde ha åsikter om det.

Var det tävlingsmässigt du tog det, eller kanske grupptryck? Eller fanns det någon annan orsak?
Tävlingmässigt inom kompisarna, man ville vara störs utav alla! Så på ett sätt blev det ett grupptryck, fast inte i ord.

Personen i intervjun vill vara anonym, och det har jag full respekt för!


Hur gör vi för att förhindra detta? Vad kan föräldrar och vänner göra? Varför är det en tävling att vara störst? Det finns många frågor kring detta, och är individuellt från person till person. Men som förälder bör man hålla sig informerad och prata med sina barn om det. Berätta om bieffekter och det är inte helt fel att visa DENNA video vi har lagt ut på bloggen, om vad som kan hända med kroppen vid intag av anabola steroider.

Bild Källa

Hälsningar Bella

4 kommentarer:

  1. good work bella! bra idé att ha en intervju :)

    SvaraRadera
  2. intressant projekt ni har! =)
    Jag är inte så mkt för att tävla faktiskt. Lycka till !!

    SvaraRadera
  3. Whatsup! Vad är dina planer för lördagen?
    Puss!

    SvaraRadera