Leta i den här bloggen

fredag 29 oktober 2010

Halloween-special!

Idag har det varit klass-kampen och hela skolan har varit utklädda! Vi har fixat oss och tagit kort så ni läsare kan få lite inspiration, ett gott skratt och kanske en rysning genom kroppen av skräck! Enjoy bildregnet :)

 Julia the Vampire
 Diana är en misshandlad tös - Julias sakpelse
 Jag, Belinda är also a vampire
 Dianas kind - Sandras skapelse
Sandra "Kiss" och spöket Anna som ni ser har hängt sig.
Även detta är Sandras skapelser - Kizz sminket och sår och blod.
Får passa på att säga att jag har fått tillåtelse att lägga upp dessa bilder för Anna och Diana, som inte är medlemmar i detta projektarbete. Tack Tjejer!

Vad man kan skapa mycket med lite fantasi och några besök på Partaj!

Vi på VerklighetsGuiden önskar Er alla en rolig Halloween och ett härligt lov för Er som har det!

Kram Belinda



11 kommentarer:

  1. sv: ja jag fastnade för den:)

    SvaraRadera
  2. Vill du höja ditt läsarantal? Vill du få vara med i en kortare intervju? Detta kan bli möjligt ifall du är med och tävlar i min blogg om att bli utsedd till "veckans blogg!"

    Anmäl dig redan idag på www.nattstad.se/simonofsweden

    SvaraRadera
  3. Röstade du på mig? :D
    Isåfall underbart tack!

    SvaraRadera
  4. Nej men precis.. annars allt bra=)?

    SvaraRadera
  5. sv. superkul att du är med i dagens blogg :D

    SvaraRadera
  6. sv. tack så otroligt mkt :) läckra bilder :D

    SvaraRadera
  7. Kul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

    SvaraRadera