Leta i den här bloggen

måndag 11 oktober 2010

Katy Perry - Tycker att hon är ful och vidrig utan smink.

Katy Perry är en av de finaste och sötaste kändisar jag vet.

Hon gör lättklädda videos och kaxiga låttexter men betyder det att hon har gott självförtroende?


Katy Perry säger sig nämligen ha starka tvivel på sig själv. Men hon avslöjar att hennes fästman Russel Brand är expert på att radera alla negativa tankar.
- Han har lärt mig mycket om inre skönhet och självkänsla. Jag känner mig aldrig någonsin söt utan smink, känner mig bara ful. Så egentligen skulle jag behöva sova med smink på för att inte känna mig ful och vidrig. Men med honom behöver jag inte bry mig om sådant, det är första gången jag känner så med någon, säger Katy till Seventee.










Det är konstigt för oss att någon som ser så bra ut och är så framgångsrik tvivlar på sig själv. Hon är någon som många ser upp till och önskar att vara eller att se ut som. Men att hon tycker att hon är ful eller vidrig kan man chockas av. Men det är ju bara ett bevis på verkligheten!
Hon känner troligen en enorm press på att vara iordninggjord, det eftersom i hennes yrke är det nästan en tävling om den som står ut mest eller är snyggast.

Men att hon funnit någon som hon kan vara sig själv med och visa upp sitt riktiga jag. Det tycker jag att vi alla borde hitta och vi inte redan har gjort det.

Många har inte problemet alls med att man gömmer sig bakom ett skal för att må bra. Men ni som gör det borde i alla fall testa att visa sitt riktiga jag. Man förlorar inget på det.
Våga vara dig själv!


/ Sandra


Bilder :
1 2 3 4 - 5

1 kommentar:

  1. Håller med. Tycker dessutom smink är på tok överskattat

    SvaraRadera