Leta i den här bloggen

onsdag 29 september 2010

Tandställning - Fortsättning (VARNING för känsliga bilder)

Så såg mina tänder ut från start

Så såg mina tänder ut från start

Tandställningen är precis insatt

Efter operationen - fortfarande bedövad

Efter operationen - Stygn och kedjan är insatt.

Efter operationen - Stygn och kedjan är insatt.

Stygnen när tandköttet läkt lite.

Tanden börjar dras ner

Tanden börjar dras ner

Tanden börjar synas

Tanden börjar synas

Tanden är nu ute och ska snart ska den sättas ihop med tandställningen


Jag har fortfarande en lång bit kvar tills allt blir klart men nu är tanden i alla fall nere!

Kram Sandra

2 kommentarer:

  1. Jättebra initiativ, Roligt och intressant att följa dina tänder, bra med bilder!

    Jag är fashinerad av tandställningar, tänk hur det kan funka!

    Fortsätt att le och var stolt!

    SvaraRadera
  2. jag ska sätta in exakt en likadan på torsdag så jag har miljoner med frågor. Men hur länge hade du i den?

    SvaraRadera