Leta i den här bloggen

lördag 18 september 2010

Introduktion av Kost och träning

För att må bra på både in- och utsida är det viktigt att röra på sig och äta hälsosam mat. Jag, Belinda, kommer skriva en del om detta område då jag vet hur man förändras både fysiskt och psykiskt av träning. Men det finns många baksidor av detta som jag tänker ta upp och även dess fördelar. Jag tänker gå in på djupet med detta, ta reda på hur allt egentligen ligger till och spännande fakta. Och det finns en hel djungel där ute med olika träningsformer som man kanske inte vågar testa. Sporter, pass på gymmet och dans för att nämna några, jag ska testa och berätta ur olika vinklar hur det fungerade och om det passar nybörjare, yngre, äldre, kön osv. Jag tror detta kommer bli riktigt bra!

Ha nu en trevlig lördag! // Belinda

4 kommentarer:

  1. Nemen tja! Grymt bra blogg! Go for it, Bella + vännerna! Kommer kika in här oftare!:D

    SvaraRadera
  2. Svar till Bella: inte längre, min sockertopp;)

    SvaraRadera
  3. tittar oxå på true blood :).. tycker om båda

    SvaraRadera
  4. man mår så mycket bättre av att röra sig :)

    sv: tack!

    /neafoshoo.blogg.se

    SvaraRadera