Leta i den här bloggen

tisdag 7 september 2010

Hejsan


Mitt namn är Jessica Axelsson och jag är 18 år och går sista året på plusgymnasiet i Uddevalla. På min fritid så brukar jag vara med mina vänner, min underbara familj och min pojkvän. Jag tycker att det är väldigt roligt att baka. Men brukar ofta skämma bort mig med levande ljus en godispåse och ett bubbelbad.
Egenskaper :
Jag är väldigt nyfiken, vet inte riktigt om det är en bra egenskap eller inte. Jag bryr mig väldigt mycket för dom som är mig nära, och skulle nästan göra allt för dom. Men om någon gör mig illa så kommer jag ha väldigt svårt att lita på den personen igen. En negativ egenskap om mig är väl att jag pratar väldigt mycket och brukar avbryta folk när de pratar. Jag är även väldigt bortskämd av mina föräldrar.

Syn på skönhet :
Min syn på skönhet är att alla är vackra! Precis Alla. Allt man kanske behöver är lite tips som vi kanske kan hjälpa med på denna blogg.

Mitt favorit ämne här på bloggen är nog operationerna tror jag. Eftersom att folk använder de som smink snart i världen och det är väldigt fel. Eftersom man kan ändra så mycket med sig själv genom  smink och andra kläder.
Jag skulle kunna tänka mig att operera mig någon dag, om jag verkligen inte mår bra med mig själv och min kropp. Men det är nog mitt sista val. För jag är verkligen rädd för sprutor och den smärta som kommer med operationer.


Detta var allt som jag kom på just nu om mig. Men om du har några frågor så svarar jag gärna.
Många kramar Jessica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar