Leta i den här bloggen

måndag 13 december 2010

Inte bästa bilden men på denna bilden anser jag mig själv som bättre klädd. 
Färgen passar bra till mig och det är en mörkare blå som inte förstorar den döljer de delar jag vill dölja. Kollar man noga ser man även att den har linjer som går lodrätt. De smalnar av på ett sätt man inte riktigt lägger märke till. Sedan med de svarta leggingsen och svarta strumpor smalnar av benens storlek och i och med skjortan slutar där den ska så ser det ut som mina ben är längre. Sedan genom att använda sig utav något som inte stoppar vid höfterna döljer jag hur kort överkroppen är. Sedan med skärpet i midjan där ger mig former.
 Genom att ha så högt knäppt upp i halsen gör det så det kortar av min hals. Även när håret är utsläppt tänker man inte lika mycket på halsen.

Så behöver du hjälp med hur du kan klä dig för att framhäva din kropp?
Hör av dig på kommentarer eller på vår mail v.guiden@hotmail.com

Kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar