Leta i den här bloggen

torsdag 2 december 2010

Tävling

För att hjälpa våra läsare nu inför julstressen och penga förlusten. Så tänkte vi hålla en passande tävling såhär inför Jul.
Kolla in här!


bilden kommer ifrån
Ni tävlar om
Ett halsband ifrån Hedberg Guld & Silver











Så här gör ni
1. Gå in på Hedbergs Guld och Silver
2. Kolla runt i sortimentet och skriv vilket smycke du tycker är finast hos dem.
Tex: Snö of Sweden Sophie Örhängen
3. Skriv in den i kommentarsfältet, tillsammans med ditt namn och din e-post/mailadress.

Att tänka på
*Era kommentarer kommer inte synas förens efter tävlingen är avslutad, så ingen kan fuska :)

*Ifall er e-post/mailadress inte godkänns så skriv den tillsammans med ditt tävlingssvar.

*Även ni killar kan tävla, det är jul snart och er mamma, syster eller flickvän kanske skulle uppskatta ett sådant paket:)

Tävlingen avslutas 7 december!

7 kommentarer:

  1. Jag tyckar att Silverhalsband (Art.nr. 831792) var väldigt fint. Måste bara säga att jag tycker er blogg är underbar!
    Samantha Morrison
    samantha.andersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. sv_ hihi härligt :D


    Föresten så vill jag tipsa dig om en sjukt bra sida http://www.spinglo.com/i/vadfanskajagheta
    Där kan du vinna ipads, iphones, ipod 100 st vinner varje dag :D. Jag vann faktiskt en igår :D Genom att bli medlem :D Sen får du större chans om du värvar andra att gå med :) Hoppas du blir medlem! Om du undrar något är det bara att fråga! Du skriver sen ditt mobilnr så får du ditt lösenord. Du ska skriva +46 innnan ditt nr och då ta bort den första nollan, tex +46070 om ditt nr börjar med 070. Sen är det bara att logga in på sidan, och sen logga in med din facebook, så är allt klart ;)
    Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt att jag störde, men detta är hur bra som helst så kunde inte låta bli ^^,

    SvaraRadera
  3. http://www.hedbergsguld.se/armring-i-silver-p-269.html?cPath=37

    SvaraRadera
  4. sv: jo, men jag ska nog följa den här. :) Skulle vara tacksam ifall ni gjorde detsamma. Kram! :)

    SvaraRadera
  5. sv; jaa, jag älskar tuggummin! :D

    SvaraRadera
  6. Snö of Sweden Malin armband

    Denna tycker jag var otroligt snygg och enkel!

    mimmi.pettersson@hotmail.com
    Mimmi Pettersson

    SvaraRadera
  7. Hejsan, var inte hemma igår så kunde inte svara men nu så x) Hur är det med dig annars? =) hoppas du får en toppen lördag kväll!

    SvaraRadera